تعریف انکرتکست از زبان تسمینو
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

متن که به عنوان انکر تکست انتخاب می‌کنید باید قابل فهم باشد. به عبارتی کاربر باید با دیدن قسمت قابل کلیک متوجه شود در صورت وارد شدن به صفحه مقصد، با چه محتوایی رو به رو خواهد شد. برای پیدا کردن این کلمات کافی است وقتی کلمه ای را در گوگل جستجو می کنیم با موس به سمت پایین صفحه اسکرول کنیم. نوشتن انکر تکست مناسب در لینک‌های واردشونده، در افزایش رتبه در موتورهای جستجو برای یک سری کوئری خاص از سوی کاربران تاثیر قابل توجهی دارد. به این کار انطباق و حضور نسبی هم گفته می شود. برای مثال “تبلیغات اینترنتی در دیجیتال مارکتینگ”. پس از پاسخ گویی توسط کارشناسان، از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی میشود.


در واقع انکر تکست معیاری برای انکر تکست چیست تسمینو تعیین موضوع صفحه وب و ایندکس شدن آن برای عبارت‌های مرتبط است. البته همیشه این نکته را در نظر داشته باشید که هیچ چیز در سئو به این سادگی‌ها نیست!

از سوی دیگر انتخاب انواع مختلف انکر تکست برای بک لینک‌های سایت در سئو آن اثر قابل ملاحظه‌ای دارد. یکی از رایج ترین اشتباهات در زمینه انتخاب انکرتکست دیدم اینه که بعضی ها به اشتباه کلمه کلیدی همون مقاله رو لینک میدن به یک مقاله‌ی دیگه. یعنی انکرتکستی که برای لینک دادن در مطلب استفاده می کنند عینا چیزی هست که قرار اون مقاله درش رتبه بگیره و متوجه نیستن که با این کارشون دارن برای مقاله در حال نگارش خودشون رقیب درست میکنن. گفتم تجربم رو به اشتراک بزارم.

بیشتر بدانید: https://tesmino.com





:: برچسب‌ها: تعریف انکرتکست از زبان تسمینو ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: